Hoe stel ik me kandidaat
Om zich kandidaat te stellen binnen ons kantoor, dient u langs te komen tijdens één van onze zitmomenten. Meer informatie omtrent de zitmomenten vindt u op de pagina 'Contacteer ons'.
U kan tevens, al dan niet met behulp van uw sociaal assistent, het inschrijvingsformulier (pdf - 1,13Mb) afdrukken vanuit onze website. Wij vragen u in dit geval om het inschrijvingsformulier zo goed als mogelijk in te vullen, te ondertekenen en samen met de vereiste documenten (identiteitskaart, inkomensbewijs laatste 3 maanden, bewijs woonnood, attest invaliditeit, bezoekregeling kinderen, attest budgetbegeleiding, ...) te bezorgen aan ons kantoor. Dit kan digitaal via info@svkbredeneoostende.be of per post via Zinnialaan 1 bus 8, 8400 Oostende.
Let wel: de documenten van onvolledige dossiers (geen identiteitskaart[en] of ondertekend inschrijvingsformulier) of van kandidaten die niet voldoen aan de inschrijvingsvoorwaarden worden slechts voor een periode van 1 maand bijgehouden door ons kantoor. Indien het dossier binnen deze termijn niet in orde wordt gebracht, worden de documenten niet langer bijgehouden. Na deze datum moet de inschrijving of het toesturen van alle documenten opnieuw gebeuren.